TiheiJembatan penerbangan tetap mekanikJangkaan pembangunan yang stabil

  • masa pelepasan:2023-08-22 18:59:45
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:69
  • Penerangan pantas:

    Tihei,Alasan untuk jadual angkat tidak menurunkan: Tombol menurunkan gagal berfungsi, dan tombol kelajuan menurunkan diluar pe

Kandungan artikel

Alasan untuk jadual angkat tidak menurunkan: Tombol menurunkan gagal berfungsi, dan tombol kelajuan menurunkan diluar penyesuaian. Solusi: Apabila menekan butang menurunkan, periksa sama ada tombol menurunkan berfungsi. Jika tidak ada elektrik cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.

Sebagai peralatan pengangkutan bantuan yang sangat penting dalam peralatan logistik gudang, tetapi juga menetapkan jambatan antara platform kargo dan kereta untuk memenuhi pengangkutan dan muatan dan lepaskan barang. Kerana penghantaran sering, penggunaan sering, dan tekanan muatan tinggi barang di pelabuhan penghantaran, ia tidak dapat dihindari untuk mengadakan tekanan tertentu pada jambatan pengangkutan. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama, dengan tonasi muatan yang kurang, jadi ia boleh digunakan untuk masa yang lama, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.

TiheiApabila mengelilingi jambatan penerbangan tetap, diperlukan mengelilingi komponen pembawa muatan utama sepatutnya memenuhi keperluan sekunder dalam GB/T. Sumber mengelilingi tidak sepatutnya dibakar melalui, dan tidak sepatutnya terdapat retak pada arah longitudinal dan melintasi atau logam induk penywelding. Sumber mengelilingi terus-menerus sepatutnya tidak diganggu, dengan merobek skala walaupun, dan tidak sepatutnya ada penywelding slag atau penyelamatan pada sumber mengelilingi.

Muat dan muatan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengendalian lain boleh masuk secara langsung trak untuk muatan dan muatan batch barang. Dengan hanya satu orang yang bekerja, muatan dan muatan cepat barang boleh dicapai. Perangkat jambatan mengurangi jumlah kerja yang besar untuk perusahaan, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar. Berikut adalah ciri-ciri produk jambatan boarding.

Mechra BelqsiriAlasan: sirkuit terbuka.

Selama proses aplikasi jambatan naik hidraulik, perlu mengikut prosedur operasi untuk memastikan operasi normal peralatan. Apa tindakan pencegahan yang patut kita ambil bila menggunakan jambatan naik hidraulik?

Tombol keselamatan jambatan naik hidraulik bergerak juga boleh menghasilkan bunyi yang tinggi. When air is mixed into hydraulic oil, the relief valve gets stuck or severely worn, and the fatigue deformation of the relief valve spring leads to unstable pressure regulation of the relief valve. The pressure release time of the relief valve is too short, which can easily lead to local stability of the pilot valve performance of the relief valve. Bunyi dihasilkan oleh getaran udara valv pilot. Oleh itu, kita patut bersihkan valv keselamatan secara peribadi dan menggantikannya jika ia rosak atau dipakai berat.


TiheiJembatan penerbangan tetap mekanikJangkaan pembangunan yang stabil



Semasa operasi, rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba rosak. Based on years of experience, the following summary is made by the editor: Chain fatigue. Due to the constant changes in the load on the chain during movement, the chain operates under variable stress. After a certain number of cycles, the chain plate will experience fatigue fracture or fatigue pitting and fatigue cracks will occur on the roller surface.

Bunyi yang dijana oleh kegagalan sistem hidraulik jambatan pengangkutan mengandungi aspek berikut: valv hidraulik dan saluran paip, silinder minyak, pompa hidraulik, dan sistem mekanik. Motor elektrik, alternator, atau valv arah elektromagnetik juga boleh menyebabkan bunyi tinggi pada paksi. Pembuat paksi profesional menjamin kualiti, syarikat adalah profesional, bekalan tepat masa, dan berkesan-efektif, dan telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli!

Titik lain untuk diperhatikan ialah pemilihan jambatan penerbangan hidraulik tetap juga perlu diperhatikan. Pertama, perlu menjelaskan skop penggunaan jambatan penerbangan hidraulik tetap. Selain itu, kapasitas muatan bernilai jambatan penerbangan hidraulik tetap dan keadaan persekitaran di mana mereka digunakan juga perlu dipertimbangkan. Kedua, melakukan kajian pasar yang cukup di hadapan, memilih penghasil tanda lama jambatan naik, dan menggabungkan kemampuan perkhidmatan penghasil dan selepas jualan. Selagi platform angkat mempunyai kualiti peralatan yang baik, prestasi lengkap dan peralatan keselamatan lengkap, ia boleh dianggap dengan harga yang besar.

servis teknikalKawan-kawan yang tahu tentang jambatan boarding tahu bahawa terdapat banyak cara untuk memindahkan jambatan boarding, seperti jambatan boarding bergerak sendiri, jambatan boarding bergerak secara manual membantu, dan sebagainya. Oleh itu, kita perlu memilih kaedah gerakan yang sesuai dari jambatan naik berdasarkan situasi penggunaan khusus kita.

Jembatan, juga dikenali sebagai platform memuatkan dan memuatkan, memudahkan penggunaan orang dalam banyak tugas dan meningkatkan kesempurnaan kerja mereka. Jadi apa yang perlu kita perhatikan apabila menyesuaikan jambatan boarding.

Dikuasa oleh pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan.


TiheiJembatan penerbangan tetap mekanikJangkaan pembangunan yang stabil



Sekali lagi, perkhidmatan selepas-jualan untuk pemasangan dan penggunaan jambatan boarding tetap biasanya melibatkan menggantikan pompa minyak, menggantikan motor, dan menambah minyak hidraulik. Period jaminan biasanya dalam satu tahun,TiheiPlat besi jambatan naik, yang boleh diperbaiki dan dikekalkan. Selepas peristiwa jaminan, jika perbaikan diperlukan dengan biaya, harga tidak rendah. Choosing a high-quality and slightly more expensive boarding bridge can reduce maintenance or be maintenance free, and it can be used for up to - years without major problems. Jembatan boarding tetap kualiti tinggi adalah pilihan yang disukai untuk perancangan jangka panjang.

NyahkiraPengurusan masalah: Mengganti pompa perlengkapan boleh menghapuskan masalah.

Features: Generally, domestic brands are the main products, with a lightweight boom design, which has a wide range of operations, lightweight flexibility,TiheiVehicle mounted boarding bridge, and high work efficiency. Lengkapan kaki yang besar, kestabilan yang baik, pengesan automatik kekuatan terbalik kaki,TiheiMoving the boarding bridge, berhenti mendapatkan jika kaki mana-mana melepaskan. Apabila sistem kuasa chassis gagal berfungsi, pastikan kereta platform boleh turun dan mekanisme putaran boleh putar secara manual. Rod silinder dilindungi oleh penutup perlindungan, dan kepala lengan dilengkapi dengan peranti debu.

Jembatan naik hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengendalian lain boleh masuk secara langsung ke trak untuk memuatkan dan memuatkan batch barang, dan operasi orang tunggal boleh mencapai memuatkan dan memuatkan barang cepat. Kurangkan jumlah kerja yang besar, meningkatkan efisiensi kerja, muatan dan muatan cepat barang boleh dicapai. Perangkat jambatan mengurangi jumlah kerja yang besar untuk perusahaan, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar. Berikut adalah ciri-ciri produk jambatan boarding.

Pemasangan keretapi panduan juga merupakan titik kunci dalam pemasangan jambatan naik bimbit. Untuk itu, untuk memastikan keadaan yang baik. Terdapat satu perbezaan yang dibenarkan untuk perpendikulati keretapi panduan. Secara umum, ia ditentukan untuk berada dalam mm. Jika perlu, gelang dinding boleh dipasang.


TiheiMaklumat produk lain
  • KurbwaAngkat jambatan naik bimbit hidraulikBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

    KurbwaAngkat jambatan naik bimbit hidraulikBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

  • KurbwaPembuat bimbit jambatan naik hidraulikMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri

    KurbwaPembuat bimbit jambatan naik hidraulikMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri

  • KurbwaLif mikro rumah tangga kecilCara melatih pengendali

    KurbwaLif mikro rumah tangga kecilCara melatih pengendali

  • MagharPenukar kuasa tenggelam minyak yang disegel sepenuhnyaPenyelenggaraan

    MagharPenukar kuasa tenggelam minyak yang disegel sepenuhnyaPenyelenggaraan

  • CelbridgePlatform angkat hidraulik tetapPenyerahan produk yang mengelirukan

    CelbridgePlatform angkat hidraulik tetapPenyerahan produk yang mengelirukan

  • CelbridgeJembatan naik hidraulik bergerakRajin dalam menjaga dan bersiap sedia

    CelbridgeJembatan naik hidraulik bergerakRajin dalam menjaga dan bersiap sedia

  • ArklowBridge Mobile Boarding BridgePengenalan langkah perlindungan

    ArklowBridge Mobile Boarding BridgePengenalan langkah perlindungan

  • ArklowPembuat jambatan naik bimbitPertahanan berfungsi

    ArklowPembuat jambatan naik bimbitPertahanan berfungsi

  • segera:Peringatan: Maklumat TiheiJembatan penerbangan tetap mekanikJangkaan pembangunan yang stabil memberi anda TiheiJembatan penerbangan tetap mekanikJangkaan pembangunan yang stabil oleh syarikat kami, perkhidmatan TiheiJembatan penerbangan tetap mekanikJangkaan pembangunan yang stabil dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TiheiJembatan penerbangan tetap mekanikJangkaan pembangunan yang stabil, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TiheiJembatan penerbangan tetap mekanikJangkaan pembangunan yang stabil. TiheiJembatan penerbangan tetap mekanikJangkaan pembangunan yang stabil di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TiheiJembatan penerbangan tetap mekanikJangkaan pembangunan yang stabil, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!