TiheiPlatform penangkapan jenis gunting bergerakKualiti terjamin

  • masa pelepasan:2024-04-13 11:00:38
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:221
  • Penerangan pantas:

    Tihei,Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempu

Kandungan artikel

Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan,TiheiPlatform penunggang jenis trek panduan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.

Semak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik, dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

TiheiProduk platform angkat Jinchuang terutamanya digunakan untuk pengangkutan kargo ketinggian tinggi antara lantai. Dengan kapasitas muatan - ton dan tinggi angkat - meter, lif kereta api panduan, juga dikenali sebagai lif hidraulik, boleh dipasang di dalam dan di luar. Tinggi angkat tinggi dan menggunakan silinder minyak yang diletakkan sebelah,TiheiPlatform mengangkat bergerak sendiri, yang berjalan dengan lancar, mempunyai bunyi rendah, berguna untuk penyelamatan, dan mempunyai kehidupan layanan panjang. Dalam keadaan kehabisan kuasa, boleh digunakan turun kecemasan manual, yang selamat, nyaman, cepat, dan praktik. Kedalaman lubang umumnya adalah cm-cm, dan tinggi lapisan atas tidak terkena kesan, Stesen pompa boleh disesuaikan mengikut persekitaran di lokasi, stesen pompa kongsi boleh digunakan untuk memenuhi keperluan penghantaran yang ideal. Cilinder minyak dan segel dibuat dari komponen diimport, memecahkan masalah tekanan minyak tidak stabil bagi pelanggan, The oil leakage problem of components . The oil cylinder is built into the platform . The heavy-duty steel wire rope wheel or weighted special chain ensures safety . The automatic insurance during the lifting process ensures vehicle safety . The synchronous device during the lifting process ensures that the vehicle may not overturn . The alarm setting before falling to the ground ensures the safety of the operator . The chain or steel wire rope fracture protection device . The hydraulic system pressure loss explosion-proof protection device . The elevator special flat permanent magnet switch is selected, Kesan penerbangan adalah baik. . Jarak diantara muatan berat dan kosong adalah kecil, dan ketepatan penerbangan adalah tinggi. . Papan lif piawai, kotak panggilan paparan LCD, alat kawat yang berkaitan, dan konektor dipilih. Kelihatan cantik, operasi mudah, paparan visual kedudukan kereta lif di lantai, saluran kabel disambung menggunakan sambungan, semakin cepat kelajuan angkat.

GranbyPeraturan mengenai Pengurusan Penggunaan Lift Perkara Meningkatkan: Benarkan Gerakan Sedikit dan Piawai Peningkatan

Semak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perlu

Tingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.


TiheiPlatform penangkapan jenis gunting bergerakKualiti terjamin



Semak status perlahan gelang dinding tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketat

Bagaimana untuk memilih platform angkat& mdash;& mdash; Dalam proses pembuatan produk pembuatan mesin, selepas bertahun-tahun penyelidikan dan pengeksplorasi, menyediakan sokongan kuat untuk pembangunan produk baru.

Kebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.

Kekerjaan MeticulousSemak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel

Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak kekurangan ini telah secara efektif dihindari dalam proses pembuatan produk, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.

Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus


TiheiPlatform penangkapan jenis gunting bergerakKualiti terjamin



Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?

Di mana untuk dijualKebocoran berlaku kerana melepaskan, getaran, dan pengaruh panas pada permukaan penyegelan dan gabungan paip mesin; Sesetengah kerosakan, pemprosesan dan kerosakan lain adalah sukar untuk dikesan semasa pemasangan dan penyahpepijatan, tetapi disebabkan getaran dan kesan semasa proses operasi, kerosakan ini dikesan, terbukti sebagai bocoran minyak (air). Oleh itu, kebocoran cenderung berlaku semasa masa berjalan masuk. Kasihan,TiheiPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat roda, disebabkan kekurangan muatan kecil komponen yang baru terkumpul dan kesulitan dalam memastikan keseluruhan kebebasan muatan disebabkan pemasangan dan sebab lain minyak (lemak) tidak mudah untuk membentuk filem minyak seragam di permukaan pecahan untuk mencegah pakaian. Ini mengurangkan efisiensi dan menyebabkan pemakaian awal yang tidak normal komponen. Dalam kes-kes yang berat, ia boleh menyebabkan goresan atau gigitan pada permukaan tegangan pemasangan ketepatan, yang menyebabkan kesilapan.

Kaedah pemasangan: Tiada pemasangan lubang dasar (langsung ditetapkan pada tanah aras beton C, dengan tebal beton tidak kurang dari mm)

Apabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.

TiheiPeriksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantung

Semasa operasi tahap angkat ketiga, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang, dan keperluan kekuatan untuk dinding shaft dan tanah atas relatif rendah. Gelang struktur batu bata atau batu beton murni cukup.

Periksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantung


TiheiMaklumat produk lain
  • DongshengJembatan penerbangan teleskopikKecekapan industri yang tinggi

    DongshengJembatan penerbangan teleskopikKecekapan industri yang tinggi

  • PesaroJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapApa kelebihan dalam industri perlindungan

    PesaroJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapApa kelebihan dalam industri perlindungan

  • RekhasimPenukar tegangan tinggi tenggelam minyakTiada kisah baru, turun naik harga dan melemah

    RekhasimPenukar tegangan tinggi tenggelam minyakTiada kisah baru, turun naik harga dan melemah

  • DongshengPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriharga diskaun

    DongshengPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriharga diskaun

  • DongshengJembatan penerbangan teleskopikKecekapan industri yang tinggi

    DongshengJembatan penerbangan teleskopikKecekapan industri yang tinggi

  • PesaroJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapApa kelebihan dalam industri perlindungan

    PesaroJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapApa kelebihan dalam industri perlindungan

  • PesaroPlatform angkat bimbit besarPositif berat sering naik dan turun harga

    PesaroPlatform angkat bimbit besarPositif berat sering naik dan turun harga

  • PesaroLift elektrik tahapApakah status penghantaran biasa

    PesaroLift elektrik tahapApakah status penghantaran biasa

  • segera:Peringatan: Maklumat TiheiPlatform penangkapan jenis gunting bergerakKualiti terjamin memberi anda TiheiPlatform penangkapan jenis gunting bergerakKualiti terjamin oleh syarikat kami, perkhidmatan TiheiPlatform penangkapan jenis gunting bergerakKualiti terjamin dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TiheiPlatform penangkapan jenis gunting bergerakKualiti terjamin, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TiheiPlatform penangkapan jenis gunting bergerakKualiti terjamin. TiheiPlatform penangkapan jenis gunting bergerakKualiti terjamin di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TiheiPlatform penangkapan jenis gunting bergerakKualiti terjamin, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!